Маршрути листопада: найкращі події, щоб не нудьгувати

АвторТетяна Капустинська
1 Листопада 2018
афіша

Хто ви­нен, що ро­би­ти і ку­ди піти – ось го­ловні питання людс­тва. Ре­дакція Platfor.ma на­ма­гаєть­ся відповіда­ти при­най­мні на ос­таннє з них.

1 листопада

Kyiv Vegan Day

На святі веганської культури відвідувачам розкажуть, чим корисний такий спосіб життя, і пригостять смаколиками з натуральних інгредієнтів, запросять на майстер-класи та арт-терапію, а також покажуть, що веганство – то любов.

Коли: 1 листопада, четвер

Де: Kyiv River Port

Ціна питання: доброчинний внесок

 

Employer Leadership Summit

Конференція для роботодавців та лідерів, яким важливо дізнатися про досвід міжнародних спікерів, розкрити потенціал своїх працівників, створити потужний бренд і побудувати не тільки бізнес-мрії, але й прогресивне середовище навколо себе.

Коли: 1-2 листопада

Де: IQ Business Center

 

Photo Kyiv

Гості міжнародного фотоярмарку зможуть оцінити понад 500 знімків, відвідати освітню програму, виставки, лекції експертів із різних країн, екскурсії та взяти участь у дискусіях. Також на події буде визначений переможець фотоконкурсу «За інноваційний підхід до створення фоторепортажів».

Коли: 1-4 листопада

Де: Chicago Central House

Ціна питання: один день – 100 грн, квиток на 4 дні – 200 грн

 

2 листопада

Ніч жахів у «Планеті кіно»

Для любителів полоскотати нерви всю ніч будуть показувати фільми, після яких неможливо засинати у повній темряві: «Воно», «Гелловін», «Школа», «Без сну» та «Зло». Також організатори обіцяють відповідну атмосферу, розваги та конкурси.

Коли: 2 листопада, п’ятниця

Де: «Планета кіно»

Ціна питання: від 30 грн за сеанс

 

Ретроспектива Кіри Муратової

Глядачі побачать п’ять фільмів Кіри Муратової, знатих на 35-міліметрову плівку, в тому числі шедеври «Короткі зустрічі» та «Довгі проводи», а також зустрінуться для цікавої дискусії з друзями режисерки: Романом Балаяном, Валентином Сильвестровим, Наталією Бузько та Олегом Владимирським.

Коли: 2-5 листопада

Де: кінотеатр «Київ»

Ціна питання: 70 грн

 

3 листопада

Лекція: «Як наробити добра та змусити весь світ про це написати»

Головний редактор Platfor.ma Юрій Марченко поділиться таємницями та хитрощами в роботі медіа, пожаліється на тяжку журналістську долю та розповість, чому соціальні проекти такі важливі для ЗМІ.

Коли: 3 листопада, субота

Де: Lightfield Productions

Ціна питання: за реєстрацією

 

Social rave

Подія пройде у форматі хакатону, де зберуться креатори та громадські активісти, щоб працювати разом. Для них будуть доступні стокові відео на Depositphotos і монтажні майданчики, а значить ефективні колаборації допоможуть створити ненудну соціальну рекламу. До того ж це чудовий нетворкінг з лекціями, воркшопами, вечірками та конкурсною програмою.

Коли: 3 листопада, субота

Де: Lightfield Productions

Ціна питання: бажання працювати

 

Burning Man Decompression

Це потужна костюмована вечірка з двома танцполами та звуком F1, діджей-сет, галерейний простір із неймовірними арт-об’єктами, досвід справжніх бьорнерів і лекторій в одному флаконі – це все ще й об’єднане темою та атмосферою фестивалю Burning Man.

Коли: 3 листопада, субота

Де: ВДНГ (13-й павільйон)

Ціна питання: від 500 грн

 

Алкомаркет

Це ярмарок з крафтовим алкоголем різних смаків та характерів – вино, пиво, настоянки, бальзами, сидри, а до пари ще й різноманітні закуски: від сиру до м’яса. А поки не надегустувалися вдосталь, можна буде потанцювати на вечірці.

Коли: 3-4 листопада

Де: Десятинна, 12

Ціна питання: вхід вільний

 

6 листопада

Вистава «Burning Doors»

Вистава Білоруського вільного театру орієнтована привертає увагу до долі політичних бранців. Це зворушливі та героїчні історії кінорежисера Олега Сенцова, активістки Марії Альохіної та художника Петра Павленського під музику гурту «Бумбокс».

Коли: 6 листопада, вівторок

Де: Національний академічний драматичний театр ім. Івана Франка

Ціна питання: від 690 грн

 

8 листопада

Показ фільму «Холодна війна»

Мелодрама, яка отримала премію за найкращу режисуру Каннського кінофестивалю, описує історію пристрасного кохання між двома вкрай різними людьми під час Холодної війни 1950-х років у Польщі, Берліні, Югославії та Парижі.

Коли: 8 листопада, четвер

Де: кінотеатр «Київ»

Ціна питання: стандартна ціна квитка у кіно

 

Показ фільму про Александра Макквіна

Цей документальний фільм допоможе познайомитися ближче з однією з найвідоміших персон британської модної індустрії, фешн-дизайнером Александром Макквіном. Стрічка висвітлює драматичні факти з життя дизайнера, містить інтерв’ю з його найближчими людьми, а також архівні зйомки з показів колекцій.

Коли: 8 листопада, четвер

Де: кінотеатр «Київ», «Планета кіно»

Ціна питання: стандартна вартість квитка в кіно

 

10 листопада

Концерт гурту Shortparis

Експериментальний гурт створює динамічну, цікаву, місцями дивну музику, а на сцені влаштовує справжні перформанси. Shortparis відкривали концерти Alt-J, The Kooks, Lebanon Hanover, Easter, а тепер самотужки запалять незвичну столичну локацію – Житній ринок.

Коли: 10 листопада, субота

Де: Житній ринок

Ціна питання: 400 грн

 

12 листопада

Показ фільму «Навколо Білорусі на велосипедах з моторами»

Це документальний фільм про білорусів, які у 2015 році поставили на велосипеди «Аист» китайські мотори та вирушили у 47-денну подорож країною. Не дивно, що назвалися вони «Опасные ребята».

Коли: 12 листопада, понеділок

Де: Port creative hub

Ціна питання: 120 грн

 

14 листопада

Прем’єра фільму «Фантастичні звірі: Злочини Ґріндельвальда»

«Планета кіно», Kyiv Comic Con та «Кіноманія» сумісно організовують перший в Україні грандіозний показ фільму, де на глядачів очікує справжнє магічне дійство з фотозонами, змаганнями, танцями, перевтіленням та зануренням у таємничим всесвітом Дж. К. Ролінґ.

Коли: 14 листопада, середа

Де: Жовтневий палац

Ціна питання: від 130 грн

 

Get Business Festival 2018

Подія для малих підприємців і тих, хто лише хоче створити свій бізнес. На фестивалі могутні й непереможні спеціалісти з маркетингу, продажів, фінансів і комунікацій, HR та СЕО допоможуть надолужити згаяне та дізнатися нове.

Коли: 14 листопада, середа

Де: НСК «Олімпійський»

Ціна питання: 500 грн

 

16 листопада

Am I Jazz? Festival 2018

На фестивалі джазу на сцену вийдуть живі легенди та молоде покоління музикантів. У лайнапі події – британський піаніст і продюсер Alfa Mist, оркестр під керівництвом Стівена Фейфке і Денніса Аду, дует Дейва Лібмана і Марка Копланда, дніпровський проект DZ’OB, а також один з учасників The Orb Томас Фельман.

Коли: 16 листопада, п’ятниця

Де: Closer

Ціна питання: від 470 грн

 

IV Міжнародний фестиваль імпровізаційної музики «Free Fest»

Нетворкінг для музикантів з усього світу, які практикують або серйозно займаються імпровізацією. Це не тільки виступи гуртів та виконавців, а ще й воркшопи з вільного вокалу, лекції про синтез звуків, а також світова прем’єра імпровізаційної опери.

Коли: 16-18 листопада

Де: Довженко-центр

Ціна питання: вхід вільний

 

18 листопада

Концерт Panivalkova

Незвичайними піснями гурту неможливо не зацікавитися, адже це поєднання дивних екзотичних інструментів, електронної музики та фольклорних мотивів. На великому осінньому концерті не обійдеться і без танців, а 10% прибутку з перших 100 проданих квитків будуть перераховані Центру адопції «Кото-ярмарок».

Коли: 18 листопада, неділя

Де: Atlas

Ціна питання: від 300 грн

 

22 листопада

Фестиваль «Нове британське кіно»  

Вже 18-й раз у Києві відбудеться серія прем’єрних показів найкращих нових фільмів Великої Британії. Програма події поки що невідома, але це точно будуть найсвіжіші та найктуальніші стрічки.

Коли: 22 листопада, четвер

Де: поки що невідомо

Ціна питання: поки що невідома

 

23 листопада

Global Hack Weekend 2018

Організатори екстремального хакатону впевнені – 48 годин без сну посприяють швидкому росту та стрімкому розвитку ваших ідей у команді. Під наглядом досвідчених менторів учасники об’єднаються у команди та спробують сумісними зусиллями створити геніальні рішення у декількох напрямках, серед яких онлайн-освіта, енергетична свобода та криптовалюта.

Коли: 23 листопада, п’ятниця

Де: Кінопавільйон (бульвар Академіка Вернадського, 32В)

Ціна питання: від 300 грн

 

24 листопада

34travel Day: Kyiv Edition

Редакція журналу про подорожі «34travel» запрошує на великий лекторій про мандри, пригоди, дивовижні країни та неймовірні експерименти. Тож, збираймо рюкзак і готуємося слухати засновника та редактора видання Антона Кашлікова, журналіста Антона Морковкіна, письменника Антона Фрідлянда, засновницю проекту «Вітер дує» Олену Деньгу та інших натхненних світом спікерів.

Коли: 24 листопада

Де: Port creative hub

Ціна питання: 290-340 грн

25 листопада

Балет Star Dust на музику Девіда Боуї

Американський хореограф Дуайт Роден і трупа Complexions Contemporary Ballet створили вражаюче шоу з рухів та музики Девіда Боу.

Коли: 25 листопада, неділя

Де: Жовтневий палац

Ціна питання: від 350 грн

 

Найцiкавiше на сайтi

Вихід на вулиці: як Block Party та інші урбан-проекти перетворюють міста

АвторЮлія Гуріна
23 Жовтня 2018

27 жовтня в Києві пройде конференція про міські проекти «Урбанина», організована школою Projector та «Агентами змін». Учасники обговорять, як їм вдається змінювати міський ландшафт в контексті світових тенденцій, і поділяться успішними кейсами. Напередодні події розповідаємо про найбільш надихаючі приклади в Україні.

Не всі європейські міста пішоходизують простір, а Львів уже робить це. Локальні вуличні бізнеси Києва влаштовують свято вулиці, щоб зібрати кошти на її благоустрій. Публічний простір «Сцена» у Дніпрі – призер міжнародного конкурсу European Public Space Prize 2018. Міська адміністрація Тернополя створила сучасну набережну «Циганка» за проектом ініціативної команди архітекторів. Усе це відбувається на наших очах і змінює простір, в якому ми живемо.

«Останні 25 років ми живемо з думкою, що йдемо в Європу, що в них краще, що нам треба робити, як у них. Однак за цей час ми не помітили, як змогли вийти на рівень з ними, а багато в чому навіть стали кращими, – каже архітектор «Агентів змін» Максим Головко. – На конференції ми хочемо розказати саме про такі проекти».

Block Party на Рейтарській (Київ)

Block Party – це свято вулиці, влаштоване бізнесами, що розташовуються на Рейтарській. Мета проста і складна водночас – познайомитися з сусідами та сформувати міцне ком’юніті. Кошти, зароблені на Block Party, збирають на благоустрій Рейтарської.

Діана Столярова, менеджерка проекту Block Party:

«Початковий задум Block Party – вихід брендів у зовнішній світ, але “на домашньому”, в капцях. Зірки на небі стали так, що протягом останніх років на Рейтарській з’явилося багато локальних бізнесів: Syndicate, Kapkanshop, Riot Division, Chop-Chop, Styleinsider, Haze, кафе “Зигзаг” і “Каштан”, Zavod Shop, Plivka, видавництво “Основи”. Ці бренди сформували якісну тусовку соціально відповідальних бізнесів, які хочуть змінювати місто на краще.  

Перекривати вулицю регулярно – складне задоволення. Будемо робити це лише три дні на рік. Block Party проводимо у форматі DIY: без залучення спонсорів, без розміщення рекламного брендингу партнерів, без підтримки політиків. Проект повністю на самофінансуванні. Нехай ми будемо без крутої сцени та освітлення, але не втратимо в атмосфері та настрої. Нехай вийде в чомусь незграбно, але по-домашньому та власними силами.

Частину прибутку з вечірки бізнеси інвестують у благоустрій Рейтарської. На вулиці є у що інвестувати: бракує смітників, контейнерів, освітлення, не бракує розмальованих фасадів. Ми вже порахували вартість освітлення вулиці ліхтарями на сонячних батареях та сортування відходів – все це реалізується, але лише за згоди мешканців вулиці.

Анімагія: як створюються сучасні мультфільми – на прикладі «Зоотрополісу»

АвторТорі Польська
31 Жовтня 2018

Скільки людей, годин та ресурсів потрібно, щоб створити анімаційний фільм з рейтингом 99% на Rotten Tomatoes? Разом з художницею американської студії Magic Hill Animation та ілюстраторкою в Disney Publishing Торі Польською ми зазирнули всередину мультфільму «Зоотрополіс» та на його прикладі розклали роботу аніматорів по поличках.

Більше інформації та більше мультфільмів чекайте 4 листопада на конференції з сучасної анімації Mooove.

Місто Зоотрополіс. У центрі подій – кролиця Джуді Хопс, яка з дитинства мріяла стати поліцейською. Незважаючи на занепокоєння батьків, вона закінчує поліцейську академію з відзнакою та їде на пошуки щастя.

Як виходить, що ми віримо та співпереживаємо кроленятку-поліцейському? Як вигадана історія змушує плакати, сміятися та тим часом збирає мільйони доларів у прокаті? Створення мультфільмів – це, звісно, романтично, але перш за все це конвеєр. В хорошому сенсі.

Виробництво анімаційного кіно недаремно називають «pipeline». Пайплайн, він же конвеєр – це виробнича система, у якій робочий процес розділений на послідовні стадії, щоб підвищити продуктивність.

Від студії до студії, від режисера до режисера, від проекту до проекту виробничий процес змінюють і адаптують під потреби й можливості. Незмінними залишаються лише три основні етапи:

1. Препродакшн – формування ідеї та концепції;

2. Продакшн – робота над усіма задачами;

3. Постпродакшн – корекція, збір готового матеріалу.

Але відмотаємо трохи назад. Перед запуском конвеєр потрібно продумати та знайти кошти на запуск. Саме з планування починається виробництво анімаційного кіно.

Ідея – універсальне паливо для запуску будь-якого продакшну. Світла, свіжа, актуальна ідея, що запалить світло і натисне кнопку ON.

Анімаційний пайплайн

Важливо розуміти, що «ідея» – це і стартовий майданчик, і наставник на кожному етапі процесу. Ідея підказує, куди можна йти, а куди ні. Якщо дотримуватися цього простого правила – фінальний результат буде цілісним.

Розглянемо нудну попередню схему на прикладі дуже цільного та ідейного мультфільму студії Disney – «Зоотрополіс».

Кадр із фільму «Зоотрополіс»

Мутний цінник, заруби з клієнтами, велике его: Дмитро Яринич про проблеми українського дизайну

АвторІван Павлюченко
16 Жовтня 2018

В Києві започаткували 2 Hours Design Battle – публічні змагання між дизайнерами. За дві години учасникам потрібно проявити себе – наприклад, з нуля створити лендинг за заданим брифом. Судять це все авторитетні креативники. На одному з таких заходів креативний директор агентства Hooga Дмитро Яринич поділився своїм баченням культури дизайну. Platfor.ma наводить найцікавіші думки.

Часом ми всі стикаємося з якимись проблемами і труднощами. Чомусь усі сваряться, заздрять, і все це виглядає досить дивно. Я хочу, щоб наше креативне українське ком’юніті дорослішало. І щоб всі підняли руки за все хороше проти всього поганого.

Ми дуже повільно дорослішаємо. З точки зору бізнесу і творчих речей ми знаходимося в пубертаті. Є речі, які вважаються загальноприйнятими у західних клієнтів: етика, дипломатія, стандарти, такт, розуміння того, що краще залишити при собі, а що можна показати. У нашому ж випадку це все часто змішано в купу, що проявляється аж до обговорення робіт колег: «так, що це таке», «так я б зробив краще». Згадайте, під будь-якою подією дизайнерської спільноти вічно якась війна.

Історія, яка мене турбує – це конкуренція на ринку. Конкуренція – це страх бізнесмена, що завтра не буде роботи. Але якщо подивитися навіть на найменші студії, такого відчуття немає. Роботи більш ніж вистачає. Ми просто не боремося за клієнта і шматочок хліба з маслом. Природно, з таким розкладом і мови бути не може про конкуренцію на локальному ринку. А це погано! Тому що немає природної ринкової мотивації ставати краще. Потрібно розвивати внутрішню конкуренцію і підвищувати внутрішні стандарти незалежно від того, є на це попит на ринку чи ні.

 

Нікому не треба, ніц не варта, ні на що не впливає: стереотипи про культуру. Розвіюємо!

АвторОксана Семеник
5 Жовтня 2018

Що таке взагалі та культура? Одного визначення не можуть дати навіть культурологи, а для більшості це й досі означає щось про відпочинок чи похід в театр раз на рік. Часто навіть на державному рівні культуру, як інструмент впливу, не розглядають серйозно.  Разом з курсом для культурних менеджерів Creative Management Camp ми розбиваємо основні стереотипи про культуру з якими стикаються культурні менеджери кожного дня.

Катерина Носко, співзасновниця IST Publishing

«У більшості абсолютно туманні уявлення про те, чим, власне, культура є. Зазвичай її сприймають як відпочинок, тобто нею намагаються заповнити вільний час між однією серйозною справою та другою – ще більш серйозною наступною. Натомість це куди більш всеохопне поняття, яке визначає такі фундаментальні речі, як-от наші цінності та погляди на світ. Від останніх залежить, за кого ми, наприклад, голосуємо та де п’ємо каву, як ведемо бізнес та дотримуємось правил дорожнього руху, чи захищаємо тварин та чому ходимо на рейви. Відтак культура, все ж таки, щось більше, ніж відвідування вернісажу»

«Культурні та мистецькі проекти, що виникли у зв’язку з соціально-політичними потрясіннями, показують, що саме культура формує фундамент для створення у суспільстві спільних сенсів. Власне, в українському контексті все частіше бачимо рух у цьому ж напрямку на прикладі таких масштабних всеукраїнських форумів, як “Галіція Культ” у Харкові та “Слобода Культ” в Ужгороді, – продовжує Катерина. – У форматі обміну мистецькими практиками у нас з’являється не лише можливість дізнатись більше, з якими сенсами живуть чи-то на Галичині, чи-то на Слобожанщині, а й про нас самих, співставляючи себе з тим, що ми бачимо. Так культура, про яку прийнято згадувати лише наче на дозвіллі, насправді пропонує альтернативи побутування у світі, так звані лайфстали, уможливлює наше співіснування з іншими та окреслює спільні траєкторії для подальшого руху на основі вироблених спільно сенсів».