fbpx

Зробіть гучніше: заради чого варто піти на кінофестиваль про музику та культуру INTRO

Текст: Максим Бабак
Дата: 27 Листопада 2019

4 грудня в Києві пройде кінофестиваль про музику та культуру «INTRO» від KyivMusicFilm. Спеціально для Platfor.ma організатори події розповіли про п’ять крутих стрічок, заради яких можна відкласти улюблений серіал або домашні справи, зібрати волю в кулак і вийти на вулицю в мерзенний мороз, щоб врешті решт дістатися кінотеатру та провести вечір за переглядом мистецтва на великому екрані.

 

 

Piter Lindberg: Women’s Stories

Історія пам’ятає не так багато фешн-фотографів, робота яких стала чимось на кшталт окремого виду мистецтва. І Пітер Ліндберг саме з таких. Його зйомки для журналів зберігаються у колекціях найбільших музеїв світу, серед яких лондонський музей Вікторії та Альберта, музей мистецтва Метрополітен у Нью-Йорку та паризький Центр Помпіду. Його знімок для Vogue UK став справжнім символом епохи, перетворивши Лінду Євангелісту, Наомі Кемпбелл, Сінді Кроуфорд, Крісті Тарлінґтон, Татьяну Патіц та Кейт Мосс на суперзірок того часу.

 

Bauhaus Spirit: 100 Years of Bauhaus

Баугауз — це не про дизайн. Або не лише про дизайн. Це особливий вид мислення. Менше — значить більше, а форма поступається у важливості функції. Кожний елемент об’єкта чи сам об’єкт має бути максимально спрощений, а снування окремих деталей має бути беззаперечно обґрунтованим. Але як сталося так, що знакові предмети та будівлі Баугаузу, що були створені майже 100 років тому, навіть сьогодні виглядають надсучасно? Відповідь проста — адепти Баугаузу насолоджувалися думками про майбутнє, поки інші шукали натхнення у минулому.

 

Everybody In The Place: an incoplete history of Britain 1984—1992

Те, що відбувається у Києві сьогодні дуже схоже на події у Британії наприкінці 1980-х, коли ейсід-хаус та техно стали ковтком свіжого повітря в еру «тетчеризму». Ці стилі сформували нову молодіжну субкультуру, яку за розмахом можна було порівняти хіба що з хвилею хіпі у 1960-х. Фільм, що присвячений подіям, які охрестили «The Second Summer of Love» досліджує різноманітні аспекти молодіжних субкультур, що з’явилися у розквіт електронної сцени у Британії та по той бік океану.

 

Rams

Він виглядав не як усі — приємний юнак, що їздив на Porsche та слухав джаз. Для компанії Braun Рамс був уособленням нового способу життя. Для того часу він був новатором на зразок сьогоднішнього Джонатана Айва з Apple. Але сьогодні для Рамса є речі, значно важливіші за дизайн. Зміна його світогляду має неабияке значення — сьогодні Дітера більше турбує екологія і те, як ми живемо з речами, які створюємо та купуємо. Він відверто вважає, що якби сьогодні почав свій шлях із самого початку, не став би займатися дизайном, бо вважає, що набагато важливіше турбуватися про місце у якому ми живемо аніж мати багато речей.

 

I want my MTV

1 серпня 1981 року життя цілого покоління молодих американців змінилося назавжди — у цей день почав свою роботу канал, MTV. ВІджеї стали новими героями підлітків та справжніми трендсеттерами, що перетворили музичні відео на яскравий акт художнього самовираження.

У «золоту епоху MTV» каналом керували безстрашні ентузіасти, які керувалися законами рок-н-ролу, а ніяк не бізнесу. «Мерщій вмикайте MTV» — це ностальгічна подорож до початку культового каналу, ефір якого був з ранку до ночі переповнений зірками того часу — від Девіда Бові та Мадонни до Devo та Run DMC.

 

Теми:
АвторМаксим Бабак
27 Листопада 11:00
Читайте більше цікавого